kisah aku dan kau

bermula dari..
kau dan aku mula masuk alam sekolah menengah
aku dan kau memperkenalkan diri masing2
dari situ kita mula kenal dengan lebih rapat
dan mula saling kongsi cerita
kita mula jadi teman rapat
sampai orang cakap disitu ada aku mesti ada kau
kau baik sangat dan selalu tolong aku
dan paling aku suka ka satu kepala dengan aku..hehe
aku rasa bertuah sangat dapat kawan macam kau..
tahun 2011
bla bla bla bla bla
tinggal beberapa bulan lagi nak exam PMR
kita tak bertegur
kita tak macam dulu
disebabkan salah faham yang berlaku
aku nak kawan balik dengan kau
nak kita jadi macam dulu
tapi aku tengok kau dah berubah
macam tak nak dah kawan dengan aku
mungkin  ego aku kuat kot
aku nak sangat kau dan aku galok2 
sama2 macam dulu
aku tengok kau pandang aku macam benci gila dekat aku
tak apa aku redha
mungkin ada hikmah disebalik yang berlaku
aku harap kita dapat berbaik =)

No comments:

Post a Comment