best sangat ke korea??

asal ek budak2 sekarang minat sangat korea..best sangat ke??bagi aku tak best pun k pop lah apa lah...kat sekolah kawan aku asik cerita sal korea benci aku dalam geng aku aku sorang tak minat korea..yang lain semua nye minat tak best langsung..time dorang cerita sal korea aku cam orang bodoh diam je...sebab tu kalau dorang cerita sal korea aku lari pergi kat group lain...haaa.....kalau group 3c aeyn ,hanim,erina.tyra,fyza cerita sal korea aku pergi group 3d aida.wana,nisa,myra,arni,qis,amy n tak lupa gak ketua kelas aku ida...hahax..group aku yg 3d ni pun minat korea....aish sabor jelah nasib baik ada geng yang tak minat korea nisa nmenye...kalau due2 geng cerita sal korea aku terpkse r dengar...nasib baik aku pergi sekolah selalu bawak hp mp3 and novel...hahax...so kalau ada seme tu aku tak payah r dengar dorang cerita sal korea dorang tu...tu je lah ak nak cerita penat dah ni...tata

No comments:

Post a Comment