cemburu

                                                                       cemburu?
                                                          semua orang ada perasaan cemburu macam aku juga 
                                                                 macam aku juga ada sifat cemburu
                                                              aku pun tak tahu sampai bila perasaan 
                                                                 cemburu ni nak ada dalam diri aku
                                                                    perasaan cemburu myebabkan  
                                                               aku slalu mnagis mnangis dan mnangis
                                               aku selalu cemburu bila si dia sebut pasal perempuan 
                                                aku tahu aku tak patut ada perasaan cemburu sebab  
                                                      yelah kan aku bukan ada apa-2 pun dengan dia


                                   
nak buat macam mana perasaan tu dari dulu tak boleh nak padam 
sakit sangat rasa bila dia sebut pasal perempuan walaupun sebut je nama
macam tu sekali aku cemburu
tapi aku pendam je 
malas nak cakap yang aku ni cemburu
kang mula arh dia cakap 
'tak payah lah cemburu'
apa lah
huh
so aku pendam jelah 
sampai sekarang aku tak boleh nak lepaskan dia
nak lupakan dia
dan aku masih tunggu dia walaupun 
dia tak pernah sayang aku 






                       









No comments:

Post a Comment